نیاز شدید بازار: افرادی که برای مشکلات بیزینس، راهکارهای تجویزی ارائه بدهند
در عصر داده و هوش مصنوعی زندگی می کنیم. همه ما می دانیم که استفاده شرکت ها از داده، فرصت های نامحدودی را برای ایجاد ارزش برای آن ها فراهم کرده است.
با الگوریتم های توسعه یافته می توانیم موارد زیادی را پیش بینی کنیم ولی هنوز به بلوغ کافی برای تجویز راه حل نرسیده ایم. برای اینکه به یک تجویزگر قهار تبدیل شویم می بایست مجهز به مهارت های تحلیلی شویم. همه ما باید خودمان را برای حل مسائل تجویزی آماده کنیم.
دنیا نیاز شدیدی به افرادی دارد که بتوانند مشکلات بیزینس را درک و راهکاری های تجویزی ارائه دهند؛ در حقیقت نیاز به افرادی با مهارت بالای تفکر تحلیلی دارد.
Creating value through analytical decision-making
اکثر شرکت ها هنوز نتوانسته اند از طریق داده ها یا هوش مصنوعی به صورت پایدار و منظم ارزش آفرینی کنند.